Wednesday, April 29, 2009

PENGHARGAAN

Saya Intan Zahrani binti Ishak ingin mengucapkan terima kasih kepada Dr. Normaliza kerana telah memberi peluang kepada saya untuk membuat blog ini. Segala ilmu yang dicurahkan oleh beliau akan saya kenang sampai bila - bila. Banyak yang saya pelajari dalam kelas beliau. Walaupun pada awalnya ada rintangan yang menghalang, iaitu tidak dapat mencipta blog di makmal komputer dalam kelasnya. Beliau tidak berputus asa. Beliau meminta kami untuk mencuba mencipta blog pada malam itu juga. Saya dan kawan - kawan terus berusaha dan terus berusaha. Tetapi tidak berjaya. Saya dan kawan - kawan agak kecewa. Begitu juga dengan Dr. Normaliza. Beliau memberikan ilmunya dan kami mencipta laman blog ini di rumah. Akhirnya berjaya. YAHOO!!! Itulah Dr. Normaliza.
Inilah hasilnya. Inilah blog saya.
Alhamdulillah!
Syukur kepada Allah.




No comments:

Post a Comment